مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:252021-12-26اقتصادي

تشکیل نخستین زنجیره  زنبورداری کشور در استان همدان


مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تشکیل نخستین زنجیره زنبورداری کشور در استان همدان در سال آینده خبر داد.

- علیرضا قراگوزلو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه مشترکی که با مدیرعامل اتحادیه زنبورداران کشور برگزار شد استان همدان به عنوان استان برتر زنبورداری کشور از نظر راهکارها و سیاست های جدید بهره وری معرفی شد و در این جلسه تصمیماتی اتخاد شد که در سال های آتی گام های خوبی خواهیم برداشت .

وی افزود: با همت اتحادیه زنبورداران کشور و اتحادیه زنبورداران استان همدان در سال آینده اولین زنجیره زنبورداری کشور در استان همدان شروع به کار خواهد کرد که در کنار واحدهای پرورش زنبور و پرورش ملکه، واحدهای بسته بندی با برند مشترکی که قرار است تعریف شود و نیز کارگاه استحصال موم و بره موم و کارگاه زهرگیری تشکیل می شود.

مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه برای کارگاه زهرگیری از زنبور عسل اکیپ آموزشی در سال آینده تشکیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: کارگاه ساخت کندوی زنبور عسل و کارگاه موم آج کنی از دیگر مواردی است که در این زنجیره دیده شده و یک زنجیره کامل را تشکیل خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین زنجیره  زنبورداری کشور در استان همدان

تشکیل نخستین زنجیره  زنبورداری کشور در استان همدان